سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد سینمای هالیوود

بیش از سی سال است که بزرگترین کمپانی فیلمسازی غرب (هالیوود) موضوع آخر الزمان و فرجام جهان را دستمایه آثار خود ساخته اند.

مصادیق این فیلم ها کدام اند؟ هالیوود از ساخت این فیلم ها چه اهدافی را دنبال می کند؟ پشت پرده سینمای غرب چیست ؟

دانلود مستند " هالیوود و فرجام جهان "

این مستند از مجموعه مستند های شرکت فرهنگی موعود است.


همراه این مستند ، کتاب " هالیوود و فرجام جهان  " را هم  می توانید دانلود کنید ، که اثر همین موسسه است.


دانلود رایگان  مستند و کتاب  و نرم افزار در ادامه مطلب...


این مستند را حتما مشاهد کنید.

 

 

 

 

 

 

این مستند  را با فرمت 3GP  ،  ( کیفیت متوسط)  برای دانلود قرار داده ایم .که می توانید با نرم افزار Real Player آن را در رایانه خود ببینید و هم چنین می توانید با نرم افزار  Total Video Converter آن را به فرمت های با کیفیت بالا تبدبل کنید.



دانلود کتاب : هالیوود و فرجام جهان  "

  دانلود مستند : هالیوود و فرجام جهان  "




آدرس سایت موسسه موعود :

www.mouood.org


[ دوشنبه 89/9/8 ] [ 7:17 عصر ] [ هجوم ]
ظهور صهیونیسم در قالب دولت غاصب اسرائیل و تهدید همه‌جانبه مسلمانان در منطقه موجب تحولات بی‌شماری در خاورمیانه گردید. از این پدیده و مجموعه رویدادهای آن در ادبیات روابط بین‌الملل با عنوان “بحران اعراب و اسرائیل? نام برده شده است. در اندیشه امام، صهیونیسم، حرکتی است علیه اسلام و مسلمین. تلاش فکری ایشان این بود که این بحران را از یک مقوله عربی، به مقوله‌ای اسلامی تغییر بیابد.(7) شکی نیست که چنین تلاشی ناشی از اندیشه وحدت اسلامی امام بود و منجر به تحقق عملی آن می‌گردید. از منظر سیاسی و نظامی نیز چنین نگرشی موجب قراردادن یک میلیارد مسلمان به جای صد میلیون عرب در مقابل اسرائیل بود. امام اسلام‌ستیزی صهیونیزم را بارزترین ویژگی این حرکت، تحت حمایت قدرت‌های استعماری می‌دانست. صهیونیزم‌ از دیدگاه ایشان پدیده‌ای سیاسی،‌ استعماری، غیر مذهبی و جدا از جامعه یهود است. (8) امام مخالفت خود با اسرائیل و صهیونیزم را از مخالفت با دین یهود و یهودیان جدا دانسته حتی احترام به مذاهب دیگر را گوشزد می‌کند. (9)
امام صهیونیزم را مولد و ساخته استعمار و استکباری می‌داند که تحت حمایت مستمر در آمریکا قرار دارد. ایشان با اشاره به پیوند صهیونیست‌ها با بزرگ‌ترین سرمایه‌ها و سرمایه‌داران غرب به ویژه آمریکا، خاستگاه و علت پیدایش اسرائیل این چنین بیان می‌کنند:
“اسرائیل با تبانی و هم‌فکری دولت‌های استعماری غرب و شرق زاییده شد و برای سرکوب و استعمار ملل اسلامی به وجود آمد و امروز از طرف همه استعمارگران حمایت و پشتیبانی می‌شود. انگلیس و آمریکا با تقویت نظامی و سیاسی و با گذاشتن اسلحه‌های مرگبار در اختیار اسرائیل آن را به تجاوزات پی‌درپی علیه اعراب و مسلمین برمی‌انگیزانند.? (10) از دیگر ویژگی‌های صهیونیزم که در آثار و سخنرانی‌های امام تأکید زیادی بر آن شده، ایدئولوژی از نیل تا فرات است. ایشان، بر این باور بودند با اشغال فلسطین، لبنان، جولان و عقد قراردادهای صلح و سازش، تجاوزات صهیونیست‌ها، خاتمه نخواهد یافت، بلکه آنها به منظور تحقق اسرائیل بزرگ گام برمی‌دارند و خطرشان متوجه همه خاورمیانه و سرزمین‌های اسلامی است. امام ضمن هشدار، به دول عربی منطقه به منظور محو اسرائیل از جغرفیای سیاسی، به تجهیز و قیام علیه اسرائیل توصیه نمودند. (11)
در همین زمینه، ایشان با تذکر بازی‌های سیاسی آمریکا و اسرائیل در قالب صلح‌طلبی آن را یافتن فرصت زمانی برای برداشتن قدم بعدی به منظور تحقق مقصد شوم صهیونیسم یعنی حکومت بر بلاد مسلمین از نیل تا فرات دانستند. (12) این حرکت اسرائیل را همانند حرکت آرام یک افعی خزندة خطرناک، تهدید بزرگ برای تصاحب و غارت منطقه ذکر کرده‌اند. (13)
به طور کلی، از دیدگاه امام، صهیونیسم یعنی اسلام‌ستیزی، مذهب‌ستیزی، توسعه‌طلبی، مولود استکبار، جرثومه فساد، ابزار سیاسی برای یغمای سرزمین‌های زرخیزو منابع سرشار کشورهای اسلامی، که در قالب نقشة شوم از نیل تا فرات به دنبال دست یافتن به دکترین استعماری خویش‌اند.

[ یکشنبه 89/3/9 ] [ 6:59 عصر ] [ هجوم ]
?? خرداد ????
 سرهنگ‌ کاسی‌ واردیسکی‌ که‌ ناظر تولید این‌ بازی‌ است‌، پرده‌ از حقیقتی‌ تلخ‌ برمی‌دارد و دربارة‌ این‌ بازی‌ می‌گوید: «تنها 41 درصد این‌ بازی‌، تصویری‌ ساختگی‌ ارتش‌ آمریکا، جنگ‌ را برای‌ کودکان‌ به‌ نحوی‌ جذاب‌ و مهیّج‌ به‌ تصویر کشیده‌ است‌. اساساً اگر ارتش‌ نیازمند نیرو است‌، حق‌ ندارد که‌ از حساسیت‌های‌ کودکانمان‌ سوءاستفاده‌ کند و با اتکای‌ به‌ خشونت‌، رفتاری‌ فریب‌کارانه‌ در قبال‌ آن‌ها اتخاذ کند.

  

 چکیده‌:

 نیاز ارتش‌ آمریکا به‌ نیروهای‌ جدید در سال‌های‌ پیش‌ رو، دولت‌ این‌ کشور را بر آن‌ داشته‌ تا از هم‌ اکنون‌ با دامن‌ زدن‌ به‌ نوعی‌ بازاریابی‌ جدید یعنی‌ استفاده‌ از بازی‌های‌ رایانه‌ای‌، کودکان‌ آمریکایی‌ را مهیای‌ ورود به‌ این‌ عرصه‌ نمایند. در قبال‌ انتقادها و مخالفت‌های‌ جدّی‌ای‌ که‌ اخیراً علیه‌ این‌ حرکت‌ جدید ارتش‌ صورت‌ پذیرفته‌است‌، حامیان‌ چنین‌ جریانی‌ در ارتش‌ با ردّ این‌ گونه‌ انتقادها و اعتراض‌ها، چنین‌ بازی‌هایی‌ را تصویرگر ارزش‌های‌ آمریکایی‌ و تنها معرفی‌ کننده‌ یکی‌ از فرصت‌های‌ شغلی‌ آینده‌ کودکان‌ این‌ کشور برمی‌شمارند.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 89/3/4 ] [ 5:7 عصر ] [ هجوم ]
[ سه شنبه 89/3/4 ] [ 5:3 عصر ] [ هجوم ]

بسم الله الرحمن الرحیم

    ...پس از اتحاد 7 شرکت فیلم سازی یهودی و تشکیل مجموعه عظیمی به نام هالییود

جهان اسلام شاهد حملات گسترده ای بر هویت و حریم و احکام دین خود از جانب این شرکت بود.

   اگر این شرکت را یک بررسی کوتاهی بنماییم خواهیم دید که در همان اساس نامه ی تشکیل شرکت آمده است که با اسلام و ایران به مقابله برآییم.و در همین راستا چند جشنواره بین المللی تشکیل دادند که از فیلم های ضد اسلامی و ضد ایرانی تقدیر تشکر و از همه مهم تر پشتیبانی کند....

حال وظیفه دفاع است و بهترین دفاع حمله


[ دوشنبه 89/1/30 ] [ 10:8 عصر ] [ هجوم ]
نکتة جالب اینکه اگرچه در طول تاریخ سینما، به سازمان‌ها، انجمن‌ها و گروه‌های مخفی و هراسناکی مانند مافیا، یاکوزا و گشتاپو و حتی CIA پرداخته شده، امّا هیچ‌گاه داستانی پیرامون سازمان مخوف و مرموز فراماسونری تصویر نشده است. اگرچه همواره در بسیاری از آثار تاریخ سینما به ریشه‌ها، پس‌زمینه‌ها و جلوه‌های این گروه مؤثّر در شکل‌گیری تاریخ معاصر اشاره گردیده است.
[ پنج شنبه 89/1/26 ] [ 5:35 عصر ] [ هجوم ]
بعد از قتل عام عمومی ساکنان جزیره در سال‌های گذشته، بار دیگر اخیرا مورد هجوم قرار می­‌گیرند که مجبور به مهاجرت و جابجایی می­شوند. صحنه­‌های کوچ این ساکنان اصلی در جزیره خودشان بسیار رقت انگیز است و اجبارا به تنها نقطه امن جزیره یعنی معبد (temple) کوچ می­‌کنند. جالب تر اینکه همه باید به آن جزیره برگردند چون قرار است جنگ بزرگی بین خیر و شر در آن جزیره رخ دهد و ...
[ پنج شنبه 89/1/26 ] [ 5:34 عصر ] [ هجوم ]

جومونگ کره ای یا ماشیح یهودی

جومونگ که گویا ماشیح (منجی قوم یهود) و قومش همان فرزندان برتر خداوند هستند ارتباطی تنگاتنگ با تورات و تلمود دارد  آنگونه که همواره مورد عنایت الهی است و حتی همچون پیامبران بنی اسرائیل(طالوت و داوود) خداوند به او روش بافت و ساخت زره را آموخته وسربازانش را با تعدادی کم بر دشمنان بسیار خود از امپراطوری چینی ها یا "هان"  پیروز می گرداند.




چندی پیش به مقاله ای با عنوان" جومونگ و نجات‌بخشی بنی‌اسرائیل" در سایت موعود نوشته استاد ارجمندم جناب شفیعی سروستانی برخوردم.

ادامه مطلب...
[ پنج شنبه 89/1/26 ] [ 5:33 عصر ] [ هجوم ]
[ پنج شنبه 89/1/26 ] [ 5:31 عصر ] [ هجوم ]
  • مقایسه تطبیقی کتاب و فیلمنامه


ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 89/1/26 ] [ 5:30 عصر ] [ هجوم ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب