سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد سینمای هالیوود
هشدار حزب‌الله به امریکا و اسرائیل چاپ پست الکترونیکی
?? آبان ????

جنبش مقاومت اسلامی لبنان، حزب‌الله درباره برنامه احتمالی امریکا برای حمله رژیم اسرائیل به لبنان و سوریه، هشدار داد.

به گزارش الف از پرس تی وی، نواف الموسوی، نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان پنج‌شنبه (20 آبان) تصریح کرد، احتمال می‌رود که امریکا برنامه‌‎ای را برای حمله‌ اسرائیل به سوریه و لبنان طرح ریزی کرده باشد.

وی افزود، آماده‎باش نیروهای امریکایی مستقر در عراق مستقر و آماده‌باش نظامیان رژیم اسرائیل از احتمال یک برنامه جنگی خبر می‎دهد.

الموسوی تاکید کرد، اخیرا اطلاعاتی بدست آمده که از ارتباط میان حمله رژیم اسرائیل با کمیسیون بین‌المللی تحقیق ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان حکایت دارد.

نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان اظهار داشت، اطلاعات به دست آمده بیانگر آن است که اتهام دروغین به حزب‌‌الله درباره ماجرای ترور رفیق حریری، زمینه‌ساز حمله احتمالی به خاک سوریه و لبنان خواهد بود.

رژیم اسرائیل 2 بار در سال‌های 2000 و 2006 به لبنان تجاوز کرده که در هر دو حمله با مقاومت حزب‌الله مجبور به عقب‌نشینی از خاک لبنان شده است.

در تهاجم 33 روزه سال 2006 اسرائیل به لبنان، حدود 1200 لبنانی که بیشتر آن‌ها را غیر‌نظامیان تشکیل می‌دادند، کشته شدند.

شورای امنیت سازمان ملل درپی تهاجم رژیم اسرائیل به جنوب لبنان در تابستان 2006، قطعنامه 1701 را صادر کرد که به موجب آن آتش‌بس در مناطق جنوبی لبنان برقرار شد.

این درحالی است که رژیم اسرائیل تقریبا هر روز با سرپیچی آشکار از قطع‌نامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل متحد، حریم لبنان را نقض می‌کند.

همچنین، نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان از آمدگی کامل مقاومت برای دفاع از خاک لبنان خبر داد و افزود، حزب‌الله می‌تواند مواضع اسرائیل را مورد حمله قرار دهد و از ورود کشتی‌های این رژیم به حریم آب‌های لبنان جلوگیری کند.


[ دوشنبه 89/9/8 ] [ 7:44 عصر ] [ هجوم ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب